PAR MUMS UN CHIPTUNING

Kas ir Chiptuning? Jau šis termins nosaka nepieciešamību pēc zināšanām un pieredzes! UN MUMS TĀS IR!

ROLIS CHIPTUNING ir viens no pirmajiem automašīnu motoru vadības bloku programmētājiem Latvijā, kas sācis savu profesionālo darbību jau 90-to gadu sākumā. Mēs veicam kvalitatīvu un individuālu Chiptuning, katrs mūsu darbs tiek pārbaudīts un testēts uz jaudas stenda, kā arī ielas apstākļos.

PAKALPOJUMI. Mēs nodrošinām profesionālo Chiptuning in-house, izmantojot automašīnas vadības bloka programmu. ROLIS Chiptuning pakalpojumu komplekss:

• Profesionāls CHIPTUNING (Stage1)
• Individuāls tunings (Stage2, Stage3)
• EGR off, DPF / FAP off, AdBlue off, Swirl Flaps off, specializēto kļūdu atslēgšana
• Jaudas mērījumi uz jaudas stenda
• Dūmainības koeficienta mērīšana, atgāzu pārbaude.
• Vadības bloku klonēšana
• Sporta auto regulēšana Haltech, Motec, Link u.c.
• Sporta auto motora elektrosistēmas uzstādīšana
• Failu serviss sadarbībā ar Baltic Tuning

Video par mums un CHIPTUNING

CHIPTUNING PAKALPOJUMI

Profesionāls CHIPTUNING Stage1

Stage1 - Jaudas palielināšana atkarībā no Jūsu automašīnas motora, kur vidējais pieauguma rādītāju diapazons ir no +15zs līdz +50zs, atsevišķos gadījumos – arī vairāk! Kā tas notiek?

Chiptuning sastāv no 6 posmiem:

1. Diagnostika: kļūdu un aktuālo parametru apskate - nolasīšanas process, kur tiek veikta pārbaude, vai jau sākumā nav kāds no defektiem, kas varētu traucēt jaudas pieaugumu. Pirms automašīnas jaudas uzlabošanas ir jāpārliecinās par to, vai automašīnas motors ir labā darba stāvoklī pirms motoram attīstīt lielāku griezes momentu un jaudu. Tas nozīmē, vai turbīna, sprauslas, kvēpu filtrs un dažādi citi izpildmehānismi ir darba kārtībā, un vai jau sākotnēji nav ziņojumi par kādas sistēmas nepilnīgu darbību!

2. Standarta auto jaudas pārbaude uz jaudas stenda. Tiek veikti jaudas mērījumi “pirms” chiptuning, lai būtu redzams, kādas nepieciešamās izmaiņas ir jāveic, un vai motors jau no paša sākuma ir spējīgs attīstīt nominālo motora jaudu!

3. Programma. Tiek veikta motora vadības bloka nolasīšana no komunikāciju porta OBD. Tālāk pēc programmas nolasīšanas tā tiek optimizēta. Tiek izmainīti nepieciešamie parametri, turbo spiediens, degvielas iesmidzināšanas laiks un ilgums, pacelti dažādi ierobežotāji u.c. Kad programma ir gatava, tad tā jau izmainīta tiek ieraksīta atpakaļ vadības blokā.

4. Jaudas pārbaude pēc CHIPTUNING uzlabojumiem. Atkārtotais tests uz jaudas stenda, un rezultātu izvērtēšana. Dažreiz papildus arī mazu izmaiņu vai uzlabojumu veikšana.

5. Pārbaude pēc chiptuning. Vadības sistēmu pārbaude pēc chiptuning un jaudas stenda, kā arī dūmainības, atgāzu pārbaude.

6. TEST DRIVE. Rezultāta aprobācija un pārbaude reālajos apstākļos


* Pārsvarā uzlabojam automašīnas, kuras ir jaunākas par 1998. gadu
* Stage1 izmaksas vieglajām automašīnām
• līdz 2009.g. no 250€
• 2010.->2015.g. no 300€
• 2015.->...g. no 350€

LASĪT VAIRĀK
Error Reset Error Reset
Professional Chiptuning Professional Chiptuning

Izpildmezglu atslēgšana

Izpildmezgu atslēgšana EGR off, DPF off, AdBlue/SCR off, Swirl flaps off, Start-Stop off, DTC's kļūdu ziņojumu izprogrammēšana.

• EGR off – izplūdes gāzu recirkulācijas vārsta izprogrammēšana. EGR vārstiem bieži ir gan elektriski, gan mehāniski defekti, kuri izraisa ierobežotas jaudas režīmu. EGR bieži atslēdz arī lai pasargātu ieplūdes kolektoru no pastiprinātas aizaugšanas ar kvēpiem un izvairītos no turpmākas vārsta nomaiņas.
*Cena sākot no 120€

• DPF/FAP off – kvēpu filtra izprogrammēšana. Bieži automašīnām ar paaugstinātu nobraukumu vai dažādiem motora defektiem parādās problēmas ar kvēpu filtru - tā aizkvēpšana, sabrukšana, palielināts pretspiediens un nespēja veikt tā reģenerāciju. Bieži to izprogrammē un mehāniski izņem, tā izvairoties no tā nomaiņas. Dažreiz DPF filtrs izmaksā pat vairāk kā 2000€.
*Cena programmēšanai sākot no 180€

• AdBlue/SCR/NOx off. Pēc auto garantijas beigām, AdBlue sistēmās bieži rodas defekti, tāpēc to mēdz atslēgt, lai izvairītos no dārgiem remontdarbiem. (AdBlue sistēmas nomaiņa var izmaksāt pat virs 2500€) Atslēdzot šo sistēmu var izvairīties no komponentu un sensoru maiņas, kā arī AdBlue uzpildes.
*Cena sākot no 300€

• Swirl flaps off - Ieplūdes kolektora klapīšu izprogrammēšana - Audi, BMW, Volkswagen, Volvo u.c.
*Cena sākot no 120€

• DTC's kļūdu kodu Pxxxx izprogrammēšana. Atkarībā no kļūdu koda, to var nodzēst un paslēpt no diagnostikas iekārtas.
*Cena sākot no 120€

• Citas specifiskas funkcijas:
Hot start fix - karsta auto iedarbināšanas problēmas
CAT off - katalizatoru izprogrammēšana benzīna motoriem
MAF off - gaisa masas mērītāja izprogrammēšana
O₂ lambda off - pēc-katalizatora zondes izprogrammēšana
Vmax speed limit - ātruma limita noņemšana
u.c.
*Cena sākot no 120€

LASĪT VAIRĀK

Jaudas mērījumi

Piedāvājam arī vienkārši nomērīt Jūsu automašīnas jaudas parametrus.

Tas iespējams gan priekšpiedziņas, gan aizmugures piedziņas automašīnām, kā arī pilnpiedziņas automašīnām! Parametri - maksimālā jauda uz motora, maksimālais griezes moments, jauda uz riteņiem, rites pretestība, maksimālais iespējamais ātrums.
*Cena no 50€

LASĪT VAIRĀK
Measuring Transparency Factor Measuring Transparency Factor

FAILU SERVISS

Sports Cars Sports Cars

FAILU SERVISS SADARBĪBĀ AR
Baltic Tuning

Sadarbībā ar Baltic Tuning piedāvājam kvalitatīvu failu servisu tūneriem - B2B. Baltic Tuning ir vairāku auto ekspertu grupa ar vairāk kā 15 gadu pieredzi chiptuning jomā, kas ir izveidojuši lielu daudzumu tūninga failus izmantojot 4x4 Dyno, lai nodrošinātu vislabāko kvalitāti. Baltic Tuning palīdzēs pacelt Jūsu chiptuning biznesu jaunā līmenī!

LASĪT VAIRĀK

Kontakti

Mūsu adrese:
Čiekurkalna 2.līnija 41, Rīga LV-1026
Mūsu darba laiks:
Darba dienās 9:00 - 18:00
pēc individuāla pieraksta
Kontakti:
+371 299 07 101 LV / ENG / RU info@chip.rolis.lv